Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги помагайте... Висок разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
    Е колко трябва да му разбираш за това?То да не е космическа совалка.Всеки грамотен електричар ще се справи.
    То тия, дето викат, че разбират от ВАГ автомобили, а не отбират от италианските, бих казал, че по-скоро не отбират от нищо и каквато и да е кола не трябва да им се оставя в ръцете.
    Ами както виждаш резултатът е на лице. А има и хора дето бушон не могат да си сменят, ама иначе са примерно добри лекари
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Ами както виждаш резултатът е на лице. А има и хора дето бушон не могат да си сменят, ама иначе са примерно добри лекари
      То на лекарят не му е работа по принцип да сменя бушони, но това е друг въпрос.
      Работата е, че като се пишеш някакъв, трябва и да притежаваш съответната компетентност.
      Иначе нашите занимания, тип "млад техник" са друга бира
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
        То на лекарят не му е работа по принцип да сменя бушони, но това е друг въпрос.
        Работата е, че като се пишеш някакъв, трябва и да притежаваш съответната компетентност.
        Иначе нашите занимания, тип "млад техник" са друга бира
        Ами много майстори са баш майстори и колегата явно попада все на такива. Иначе мисля, че почти няма проблем, ама ... трябва да се хванат няколко клинични пътеки
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Колега, виж дали отиват някакви кабели към датчика на термостата, защото си мисля, че просто са разкачени кабелите от там и са боднати на оня цирей.Ако е така, купи си един термостат с датчик и намери оргиналната букса на старо и си възстанови инсталацията.Това вероятно ще ти реши проблемите.
          Значи кабели си има и на датчика на термостата и на ония "Цирей" там, но за проследяване не мога да ги проследя... и все си мисля че от там идва и разликата в сензора вътре в купето и температурата която е на диагностиката( заради двата датчика)...

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Torret0 Покажи съобщение
            Значи кабели си има и на датчика на термостата и на ония "Цирей" там, но за проследяване не мога да ги проследя... и все си мисля че от там идва и разликата в сензора вътре в купето и температурата която е на диагностиката( заради двата датчика)...
            Сега, за да разбереш дали играе някаква роля датчика на термостата, разкачи го от буксата на студена кола и ако перките тръгнат веднага, значи играе някаква роля. Ако не, вероятно е разкачен някъде по инсталацията на букса или са срязани кабелите, за да хванат краищата за онази "пъпка".
            Ако при разкачен датчик не тръгнат вентилаторите, химията е по-усукана и вероятно ще се наложи по-квалифицирана намеса за възстановяване на щетите.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #51
              Aбе колега излагаш се,досега 20 пъти да си беше намерил майстор като хората и да сте оправили колата,1 месец дъвчем едно и също тук а колата не е оправена............................
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment

              Working...
              X